Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odhad trajektorie letu míče ze sekvence obrázků
Heřman, Zdeněk ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metody pro odhad trajektorie letu míče ze sekvence obrázků a její experimentální ověření. Hlavní podmínkou   pro tuto metodu je, aby byla použitelná u golfových simulátorů. Navržené řešení využívá stereokameru pro sledování letu míče a impulsní přisvícení pro přesnější detekci míče v obraze. Řešení dosahuje přesnosti, která je srovnatelná s již existujícími levnějšími simulátory. Cena je ovšem nižší.
Zpracování obrazu pro golfový simulátor
Heřman, Zdeněk ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a praktickou realizaci golfového simulátoru. Zahrnuje specifikaci hardwaru, který je pro takový simulátor nezbytností a implementaci detekce odpalu a letu míče. Simulátor musí splňovat několik podmínek, které byly stanoveny na počátku návrhu.Mezi nejdůležitější podmínky patří nízká pořizovací cena, a proto je simulátor postaven na běžně dostupných USB kamerách Playstation Eye 3. Hlavním cílem bylo vytvořit uživatelsky přívětivý simulátor, který bude vhodný jak pro venkovní, tak pro vnitřní prostředí. Výsledné řešení bylo porovnáno se simulátorem Full Swing. Díky snímání míčku již od počátku jeho letu byla přesnost našeho simulátoru při patování a krátké hře mnohem vyšší. Přesnosti při patování se pohybovaly: u rychlosti míče +/- 0,2 m/s, vzletového úhlu +/- 1 stupeň a letového úhlu +/- 0,8 stupňů.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Zpracování obrazu pro golfový simulátor
Heřman, Zdeněk ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a praktickou realizaci golfového simulátoru. Zahrnuje specifikaci hardwaru, který je pro takový simulátor nezbytností a implementaci detekce odpalu a letu míče. Simulátor musí splňovat několik podmínek, které byly stanoveny na počátku návrhu.Mezi nejdůležitější podmínky patří nízká pořizovací cena, a proto je simulátor postaven na běžně dostupných USB kamerách Playstation Eye 3. Hlavním cílem bylo vytvořit uživatelsky přívětivý simulátor, který bude vhodný jak pro venkovní, tak pro vnitřní prostředí. Výsledné řešení bylo porovnáno se simulátorem Full Swing. Díky snímání míčku již od počátku jeho letu byla přesnost našeho simulátoru při patování a krátké hře mnohem vyšší. Přesnosti při patování se pohybovaly: u rychlosti míče +/- 0,2 m/s, vzletového úhlu +/- 1 stupeň a letového úhlu +/- 0,8 stupňů.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Odhad trajektorie letu míče ze sekvence obrázků
Heřman, Zdeněk ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metody pro odhad trajektorie letu míče ze sekvence obrázků a její experimentální ověření. Hlavní podmínkou   pro tuto metodu je, aby byla použitelná u golfových simulátorů. Navržené řešení využívá stereokameru pro sledování letu míče a impulsní přisvícení pro přesnější detekci míče v obraze. Řešení dosahuje přesnosti, která je srovnatelná s již existujícími levnějšími simulátory. Cena je ovšem nižší.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.